JUVENTÚ!

 

pocahontas-disneyscreencaps.com-1807O outro día díxenlle a alguén que o seu principal defecto é que era moi noviña, díxenllo toda chea de razón e marchei tan tranquila, pa reunirme co resto de sabios anciáns da tribo e comentar o de volta de todo que estamos xa.
Todos pasamos por etapas estrañas na vida, e vese que ese día eu estaba pasando por unha etapa na que me cría a milenaria Abuela Sauce de Pocahontas. Botei en falta alguén me dera unha lapada e me dixera “Vaite criar, flipada!” Porque considerar a idade de alguén unha virtude ou un defecto é moi de flipados, de flipados e de non ter nin idea de nada tamén.
Despois estiven tentada de chamarlle pa dicirlle que no, que non era tan noviña, que todo ok, pero ás veces canto máis se queren amañar as cousas máis se enredan así que non o fixen. Solo espero que polo menos se se dera conta da bobada se rira bastante de min cando marchei, ó menos así non sería inútil de todo a miña crítica.

Responder

