COMPOSTELA

2013-10-06 19.20.37 - copiaTeño (ó menos) dúas filias confesables, unha é a praia de Carnota e outra Santiago de Compostela. Dubido que haxa lugares no mundo que me poidan gustar máis. Imaxino que os hai máis bonitos, pero que me gusten máis, imposible.
Pensaba onte cando atravesaba a zona vella cunha amiga que as noites de verán en Santiago, cas terrazas poboadas de xente, os turistas fotografando todo e os peregrinos recuperándose en chanclas, teñen algo especial. Algo que fai que se tome consciencia de que o mundo é un lugar agradable e vivir un pracer.
A primeira semana que viñera a vivir aquí enviara unha postal na que me declaraba camiñante inexperta nunha cidade que apenas estaba descubrindo. Haberá quen diga que tampouco hai tanto que descubrir en Santiago, que é desas cidades que se ve nunha tarde. E é certo.

Sen embargo 12 anos despois, aínda que coñezo moitos dos seus recunchos e segredos, sigo atopando cousas novas a cada paso.

Supoño que unha cidade que leva en pé mil anos sempre ten algo novo que contar.

11 comentarios en “COMPOSTELA

  1. Estuve hace unos diez años en Santiago. Sólo unas horas, el tiempo suficiente para saber que es una ciudad a la que merece la pena dedicarle mucho más tiempo. También estuve en Carnota, viendo el enorme hórreo de piedra, y en la playa, con sus bonitas dunas. Me entristeció mucho el terrible incendio que hubo el año pasado allí.
    En fin, que Galicia es una maravilla.
    Un abrazo.

    • La verdad es que el año pasado toda la zona de la “Costa da morte” sufrió muchísimo por los incendios. Un pena terrible. Por suerte el clima de Galicia favorece que pueda crecer vegetación nueva relativamente rápido y se vuelvan a cubrir los montes de verde…
      Un abrazo

  2. El hecho de qué una ciudad o un pueblo se pueda ver en una tarde, no la desmerece para nada, al contrario, si se puede ver e ese tiempo seguro que te pierdes miles de pequeños detalles que día tras días, vas viendo y hacen que te enamores más de ese lugar!. No conozco nada de Galicia, es mi asignatura pendiente del Norte junto con Cantabría y estar un poco más en Asturias! Y regresar a Euskadi que me enamora! Es decir que hay que volver al norte!!!

    Bicos!!

      • Me encanta la lluvia, aunque prefiero una buena tormenta, antes que la llovizna, quizás se da porqué he pasado momentos muy divertidos a lo largo de mi vida, en que han caído auténticos diluvios que han llegado hasta mi ropa interior, y en algunos lo mejor sucedió mientras me secaba! 😉 cómo una guerra entre mi golden retriever y yo, para meterla en la bañera (9 pm , invierno, febrero), porqué es perra, pero por mí que se cree gata, detesta el agua, un caos, yo metiéndola ella queriendo salirse, jabón por todas partes, agua saliendo del baño… toallas desperdigadas…. y bueno si en el sentido que se entiende en primer lugar, el malo también ;). Ciertamente tengo que volver al norte y hacer primera parada en Galicia!!!
        biquinhos!

  3. Botando un ollo a este blog que acabo de descubrir despois de que vos pasárades polo meu, tiven que pararme nesta entrada, xa que Compostela tamén é a miña debilidade…
    Tiven a oportunidade de vivir alí ata fai un ano, e nos 10 anos que a disfrutei nunca deixou de sorprenderme…
    E por suposto, aínda que sexa de pasada, sempre volverei (de feito fun esta fin de semana, jeje)
    Un saúdo e a ver si nos vemos por Compostela 😉

Responder

